Får väl skriva då ;P

Haha, fick order om att uppdatera min blogg lite bättre, så får la göra det =P. När var det jag bloggade sist? Längesen iaf. Men kan ju säga att allt kommit igång med en jädra fart de sista. Har två projektarbeten som går på full fart, handbollssäsongen drar igång i helgen på allvar, jag har officiellt blivit ansvarig för statstiken i Marbo. uppe på det så har vi haft mkt läxor å man försöker spela lite poker och hitta på så mkt annat kul man bara orkar. blir mkt nu =P. Men har börjat skriva novell igen =). Måste vart över ett år sen sist. Hade glömt av hur avslappnande det var och hur mycket tänkar man kan få att sluta gå runt i huvudet genom att ljuga om de tills de inte känns igen för mycket å sätta de på pränt =P. Så nu vet ni det, att även om jag oftast inte erkänner det så har min texter i stort sett alltid att göra med mig å vad jag tänker. Imorn är det match! Apropå ingenting, men är assugen =). 16.40 i Arena, kom å kolla vet jag ;)

Å sist men inte minst! Imorn ska vi dra upp nåra rejäla firrar Kryh! Med ekolod å allt =).

Tjo för denna gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bra att du lyder :P

2007-09-23 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0