--

Wooow! Nu vart d längesen man skrev här. Sitter å kolla på fotboll så är bra läge ;). Idag sökte jag till Chalmers å Maskinteknik =). Så blir GBG för min del. Känns bra på i stort sett alla sätt. Nära till polare, inte för långt hem om så skulle behövas, bra skola å så har jag ju min lägenhet som ligger fint =). Enda nackdelen är väl att d är nära hem, både för å nackdel d där. Hade ju vart skönt å så komma iväg rejält från allt här hemma med.

Sen ska d nog bli mkt resande i sommar, ska bli asanice =). Tänkte ju resa iväg lite längre innan, men några veckor i Australien och en vecka i Barcelona blir nog suveränt =). Sen får man se vad annat sommaren kan bjuda på, har ju träffat lite latch folk som man kan ha kul med. Bl.a. en tjej som man tycker om.

Mycket tankar som även snurrar runt i skallen, om allt å lite till. Om hur d ska bli efter sommarn, hur man kan hålla kontakten med folket när man flyttar, hur utbildningen kommer va, hur man ska klara d sista innan studenten å massa mer! Hade behövts röjas rätt bra i min hjärna känns d som.

Ha d gött där ute å kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0